Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

lördag 14 augusti 2010

Dagens loppisfynd

I dag var jag på storloppis på Ramshopen i Storvik. Där var ett tiotal försäljare. Det var fruktansvärt varmt i dag, men jag orkade norpa åt mig en eldfast form i finfint skick från Rörstrand, ett stort avlångt vitt uppläggningsfat av okänd härkomst (kommer att passa perfekt till julbordet), en helt oanvänd borste som jag skall ha att borsta fötterna med i duschen, två skamfilade gamla ramar och en filthatt från trettiotalet eller så. Allt detta till den facila summan av 190 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar