Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

torsdag 15 april 2010

Ballt kondis i Iggesund





Ulli och jag tog oss en tripp till Hudiksvalls kommun i går. Vi hade en del projektgrejer att styra med. Efter att ha blåst förbi både Tönnebro och Söderhamn kom vi lagom till Iggesund vid halvtiotiden. Det förr så flitigt anlitade fiket vid torget/parkeringsplatsen hade lagt ned, men vi hittade ett ställe vi inte provat förr, vid Konsum ute vid E4. Det var rätt häftigt! Rutigt golv, gamla möbler, stora speglar, riktiga konditoribakverk. Vi kommer inte ihåg vad det heter, men de har hembakt och det var gott. Skall ta en bild utifrån nästa gång, för det glömde jag den här gången i ivern att komma iväg till Bergön. Kolla in det här stället om ni har vägarna förbi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar