Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

fredag 2 april 2010

Mr Cowburns mysterious plastic bags




Richard Cowburn kom instormande i går kväll och bombarderade vårt kök med goda schweiziska ostar (inköpta i Schweiz) och god choklad. Han hade också med sig ett gäng vassa, livsfarliga grillspett samt två plastkassar med diverse burkar och påsar i. Trots en del sekretess fick vi veta att alla de där burkarna och påsarna skall vara till hans indiska matlagning på söndag. Jag skymtar Garam Masala och litet annat. Det skall bli väldigt spännande. Och gott, för jag älskar indisk mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar