Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

fredag 6 november 2009

Gojibär och kokosolja

Var sugen på att prova kokosolja och gojibär. Kokosoljan är ju tydligen väldigt nyttig, har de kommit på. Den är den nya olivoljan. Jag gillar den faktiskt. Man steker inte i den, mne man kan röra ned den i olika rätter och ha den till litet allt möjligt. Jag tar en sked då och då och smaskar på. Inte för mycket, men en liten sked. Jag vet att jag håller mig mätt bättre och inte småäter så mycket om jag inte snålar på fettet. Gojibären är goda, litet sötsura, men man skall passa sig för att äta mycket, för de är laxerande. Fem-tio bär om dagen är lagom tycker jag. Man kan lägga dem i likör, rom eller något och lägga dem på en mjuk kaka. Jag skickade efter det här från http://www.bodystore.com/.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar