Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

tisdag 24 november 2009

Nu skall det pyntas




Ljung, cyklamen, amaryllis, granris, enris, bla bla bla. Hyacinter går bort för dem får jag kraftig astma av. Nu har jag satt lökar i en massa krukor. Vita och röda tulpaner samt rödvita liljor. Amaryllislökarna dör för mig varje år, så jag köper nya (det är ren klantighet och rent slarv från min sida, jag har inget riktigt tålamod med dem). Snart åker krukorna in i värmen så hoppas vi att vi har en massa fina blommor till jul. Definitivt billigare än att köpa en massa blommor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar