Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

tisdag 12 januari 2010

Ur fas, men med köttbullar


Tog semester från allt vad bloggar och FB heter över julhelgerna. Jag var underbart lat helt enkelt. Därför är jag litet ur fas när det gäller julbloggandet. Men det är två dagar till Tjugondag Knut, så än finns det litet tid. Ni får stå ut med att kolla på julbilder fast det snart är mitten av januari.

Här är en bild på mina goda julköttbullar. Man gör en vanlig köttbullssmet, tillsätter någon deciliter lingon och 1-2 tsk malen eller mortlad kryddnejlika. Himla gott. Väldigt juligt. Inte så snygg bild, men man fattar hur de ser ut i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar