Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

fredag 17 september 2010

En indisk afton i Järvsö








Mitt arbete för mig till många vackra platser. Har just tillbringat ett par dagar på en gård i Bondarv, Järvsö. Och vad lagar man för mat där då? När man inte vill släpa med en massa olika brukar och köpa massor av råvaror? Kollegan är vegetarian, så vi köpte qourn, rörde i en påse indisk kryddmix, hällde i en burk kokosmjölk och rörde om. Till det hade vi turkisk yoghurt ihoprörd med en raitamix. Perfekt snabbmat. Kolla i hyllan med kokosmjölken på Coop, där finns alla kryddmixerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar