Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

tisdag 3 maj 2011

Pizza pronto!





Jag är på ett jobb i Hälsingland. I Hudiksvalls kommun, närmare bestämt. Det är blåsigt och det haglar och snöar, så maj det är. Efter jobbet i dag kände vi att vi nog var sugna på en pizza. Vi åkte till Pizzeria Pronto i Hudik. De har pizzor med riktiga italienskinspirerad fyllning. Jag beställde en Italiano. Den hade drivor av mozzarella, grillad aubergine, gröna oliver, svamp, parmaskinka och pappardelle på sig. Den var mycket god. Jag är faktiskt fortfarande mätt. Mitt emot mig satt Elisabet och festade på en veg-pizza.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar