Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

fredag 26 mars 2010

Sallad som fyller upp


Vi fyller nu halva tallriken med grönsaker och sallad vid varje lunch och middag. Ibland är det kämpigt att hitta på vad man skall ta. Vitkål har blivit en stöttepelare. Lätt att riva tunt med osthyveln. Jag blandade i granatäppelkärnor och gurka. Det tyckte jag blev gott. Limesaft och limeskal med en god olja funkar också.

1 kommentar:

  1. Tittade in på din blogg första gången i går, i dag har jag "läst ikapp" bakåt i arkivet och det var riktigt inspirerande läsning! Nu finns du inlagd bland mina favoriter.
    Jenny

    SvaraRadera