Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

fredag 19 juni 2009

Semester

Nu har det plötsligt blivit semester. Nu måste jag försöka ställa om hjärnan från allt det som varit på jobbet, till ett privat liv med en massa spännande nya grejer i köket. Jag tror en av sommarens utmaningar blir att försöka baka muffins som är saftiga i alla lägen och inte blir torra efter några timmar. Min kompis Ulli och jag har pratat om hur svårt det verkar vara. Men jag har en idé som inbegriper mascarponeost. Jag skall baka muffins så att Ulli blir lamslagen av häpnad. Och jag skall försöka utnyttja trädgården maximalt. Och snart måste jag fundera på hur Lill-M:s födelsedagstårta skall se ut.

2 kommentarer: