Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

lördag 10 oktober 2009

Vad synd

Det låg en lapp i postlådan. Så här stod det:

"Dags för surströmming i Erik-Jöns Nystun i Bro lördag 10 okt kl. 16.30. Vi tar upp potatis ur landet. Hämtar hamstrad surströmming i källaren. Pelle hackar löken och tomaterna. Hårt tunnbröd, smör, ost och messmör finnes. Övriga konstiga tillbehör tar var och en med sej själv.
Välkommen
Margareta och Pelle"

Tammefan en av de trevligaste inbjudningar jag fått. Så otroligt synd att jag och Lill-M fortfarande är hemma och snorar och hostar. Hoppas hoppas hoppas att det blir fler gånger. Mer sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar