Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

måndag 7 december 2009

Pepparkakssläde med renar




Fick ett tokryck och bakade en pepparkakssläde ur Aftonbladets julbilaga. Det var litet jobbigt, på gränsen faktiskt. Och meden gick av, och renarna ville inte stå för jag hade satt ihop dem fel. Men det blev ganska fint ändå. Gjorde ett hus också där torndelen är Taj Mahal. Bottenvåningen var ett eget påhitt. Det lyser fint där inne när man tänder ljus.

2 kommentarer:

  1. Men nu jäklar har du ändå slagit knut på dig själv tror jag! Ser väldigt avancerat ut! Hos er skulle jag vilja fira jul!

    SvaraRadera
  2. Ja, med en utmattad husmor och en understimulerad sexåring. Det skulle just vara snyggt det! K

    SvaraRadera