Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

måndag 18 oktober 2010

Safhlors igen




Jag var med min kompis Benny på Safhlors och käkade lunch i onsdags. Benny är en kille jag pendlar med och som dök upp hemma hos oss en dag i jakt på gamla trägolv. Han har en jättefin och välbesökt blogg som heter Porslinsbloggen, http://www.porslinsbloggen.blogspot.com/. Den dagen var det "höstig köttfärslimpa" med kantareller och en massa god sallad. Det där goda mörka brödet var som vanligt jättegott. Det är det enda bröd jag ätit sedan i juli, Och kaffet: mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar