Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

fredag 1 oktober 2010

Trattoria Cinque



Vi var på Cinque vid Södertorg i Gävle med jobbet. Förrätt: bondbröd med tomat och vitlök. Gott. Mycket vitlök. Huvudrätt: Oxbringa med parmesangratinerad potatispure' (tror jag), God med tydliga inslag av rosmarin. Kanske liiiitet mycket att skära bort. Efterrätt: en väldigt chokladig chokladbakelse med en sanslöst god mandelkrokantglass. Synd att man var så trött och höll på att bli förkyld bara. Jag körde bil så jag drack inget vin heller. Men Pellegrino är alltid bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar