Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

söndag 24 maj 2009

I huvudet i dag

...och det har ju inte så mycket med mat att göra, men jag är fortfarande tagen av Henrik Schyffert på TV i går. Vilken strålande uppgörelse med hela 90-talets ironiska hållning. Och nu förstår jag litet bättre. Det jag irriterat mig på och trodde var brist på empati och total hänsynslöshet förklarade han som en stor förvirring. Mycket bra. Reprisen går i eftermiddag på ettan.

2 kommentarer:

  1. Håller med. Känner mig lite mer vänligt inställd till Henrik efter programmet...

    SvaraRadera
  2. Samma här! Det känns som om både han och jag har missförstått honom. Kram K

    SvaraRadera