Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

lördag 2 maj 2009

Trädgårdsdags


Nu är det full rulle i trädgården. Jag går förväntansfullt och funderar på allt som skall komma upp och växa som jag kan använda i maten. Rosenblad (nypon), sparris, salvia, dragon, persilja, dill, timjan, isop, oregano, citronmeliss, kvanne, morötter, rödbetor, kronärtskockor, gurkört, smultron, jordgubbar, vinbär, krusbär, plommon, äpplen, malört (beska!), rabarber och massor av andra saker. Spännande som tusan! Hur roade jag mig innan jag hade en egen trädgård? Jag minns inte. Jag har nog förträngt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar