Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

onsdag 17 februari 2010

Annonser från Google

Har blivit rådd av Blogger och Google att lägga in annonser på bloggen. Jag vet inte om jag gillar det. Jag kommer väl att gilla det om jag skulle tjäna litet pengar på det. Alltid kan det väl bli några extra delikatessostar per år. Det jobbiga var att layouten liksom blev helt förskjuten när annonserna kom in. Så nu måste jag fixa till det. Jag har inte riktigt bestämt mig än, det är en prövoperiod. Känns det alltför störande och jobbigt så tar jag bort dem.

1 kommentar:

  1. Jag vill gärna höra vad du tjänar på det. Oftast tycker jag bara att det är störigt och att annonserna förstör den layout som bloggaren har arbetat på. Men det är klart, om det är så att man drar in en del pengar på det så kanske man kan stå ut?

    SvaraRadera