Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

söndag 21 februari 2010

Trehundra inlägg och fem till!

Har just upptäckt att jag missat trehundrainläggsjubileet som jag hade tänkt ha. Typiskt. När det för en gångs skull drar ihop sig till att fira litet så missar man det. Nu blev det en helt vanlig söndag med snöskottning, en lätt förkylning, köttsoppa och pannkakor samt en j-a massa OS. Nåja, jag får väl försöka uppmärksamma det trehundrafemtionde eller det fyrahundrade inlägget desto mer. Kanske en liten vårtårta, eller sommartårta, beroende på hur flitig jag är framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar