Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

måndag 22 februari 2010

Fina förpackningar



Det var mycket snyggare förpackningar på mat förr i tiden. Och pappersförpackningar är ju så mycket snyggare än plast och annat. Se här ett paket Thörsleffs vaniljpulver (med äkta vanilj, inte rutten gran) samt en ask Läkerol Original som nu har börjat produceras igen. Jag spar på sådana här, jag vet inte vad jag skall ha dem till, men kanske blir det ett tittskåp i köket med gamla pappersförpackningar. Är han inte cool, den där kreolkillen på vaniljpaketet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar