Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

lördag 5 februari 2011

600 inlägg och utlottning av hemgjord müsli!

Det här är det 600:de inlägget! Jag hade lottdragning i morse, och det blev Inga som vann den hemgjorda müslin med nötter, honung och kanel. Grattis Inga! Jag hade inga stora bruna påsar, så jag snodde ihop en påse med hjälp av grovt paketpapper och en hel del häftklamrar. Inte jättesnyggt men ganska OK. Jag har satt i en innerpåse av plast, så att det skall hålla tätt och inte bli honungsfläckar på papperet. Hoppas den blir bra! Leverans kommande vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar