Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

fredag 4 februari 2011

Kul muffinsbok


Det här är det 599:de inlägget. I morron gör jag den 600:de och lottar ut en rejäl påse med hemgjord müsli. Har donat med den hela eftermiddagen. Ni är just nu sju stycken som tävlar om påsen. Lottdragningen går av stapeln till frukost i morron.
Köpte en kul bok på Konsum i går, för bara 79 spänn. Den är jättetjock och innehåller oräkneliga recept på muffins, brownies och annat. Den heter "1001 cupcakes, kakor och andra förföriska frestelser". Jag är väldigt sugen på att baka brownie med cheescakefyllning, den verkar väldigt god. Och hon har ett recept på kladdiga muffins, det som jag misslyckats med att prestera. Kolla in den om ni gillar att baka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar