Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

fredag 25 februari 2011

Launchinglunch på Hotel Avalon





Efter en nervös launchingförmiddag fick vi lunch på Avalon Hotel i Riga. Först en intetsägande fiskrätt som tog slut alldeles för fort. Sedan tack och lov en mäktig körsbärskaka av något slag med en rejäl kopp kaffe. Man kan konstatera att letterna är förtjusta i väldigt sockriga bakverk. Jag tror de flesta svenskar skulle tycka att den där kakan var alldeles för söt. Jag fick inte i mig hela på grund av det. Men den var uppiggande eftersom vi var alldeles slut efter att ha hållit föredrag på engelska inför ett femtiotal människor från turistbranschen och forskarvärlden. Så kaffe och kaka satt fint ändå.På bilderna min jobbarkompis Inga samt Kristine, en av de lettiska medarbetarna i projektet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar