Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

tisdag 8 februari 2011

Utflykt till Hög och indiskt i Hudik





















Var på besök vid Högs kyrka utanför Hudik i går, i ett jobbärende. Jag träffade Anders och Inga där. Vi vandrade omkring i solen och blåsten vid kyrkan i Hög och språkade. Därefter lotsade Inga oss till en nyöppnad indisk restaurang, Indian Grill & Fry. JÄTTEJÄTTEGOTT! Chicken Tandoori, goda grönsaksröror och basmatiris med mandel och kryddor. jag åt så jag höll på att spricka. Sedan körde Anders mig till stationen där jag stod och vinglade och tog några bilder av hus och annat medan jag väntade på tåget. En underbar dag. Och jag gillar verkligen Hudik, det är en finfin stad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar