Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

torsdag 24 februari 2011

Erikas goda födelsedagskakor




Erika, min jobbarkompis, fyllde år. Hon hade bakat små goda kakor. Sådant piggar alltid upp en gråkall dag när man känner sig begravd i projekt, rådgivningar och tidredovisning. Vi smaskade på dem med behag. Erika hade köpt savoyardkex också, sådana man använder när man gör tiramisu. Vilken dag som helst är det väl min tur att baka och ta med något. En tuppkaka kanske? Specialiteter från Gästrikland och Hälsingland är alltid populära vid fikabordet på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar