Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

söndag 20 juni 2010

Bröllopstårtan

Jag är ingen superrojalist, men jag tyckte att vi behövde fira litet och uppleva något positivt som omväxling till alla hemska naturkatastrofer, bankrån och sådant man hör talas om hela tiden. Och vilken dag! Jag blev själv överraskad över hur otroligt rörd jag blev. Till och med maken satt som klistrad vid tv:n och hulkade i smyg. Det var en sjutusan till dag! Jag skulle önska att vi hade fler sådana dagar tillsammans i det här landet. Och jag skulle önska att varje kvinna kunde se så där lycklig ut på sitt bröllop. Jag tycker vi skall jobba åt det hållet, allihop.
Vi hade gärna åkt till Ockelbo, men vi sumpade att fixa biljetter, så vi blev hemma, men jag införskaffade Frödinges bröllopstårta. Den var mycket god.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar