Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

fredag 11 juni 2010

Lotus



Lotus. Ett av mina favoritställen i Gävle. Och definitivt mitt favoritställe på Centralen/Resecentrum. Här finns jättegoda sallader, smaskiga wraps, ekologiskt, kaffe, te, choklad och små roliga burkar med saker och röror. De har ett stort sortiment av Kusmiteer. Jättebra ställe att köpa presenter på. Och här finns min favoritchoklad: Renee Voltaires 70 %-iga med hampafrö. "Det är du värd", står det på förpackningen. Det har Renee skrivit bara till mig. Det är ju en sådan där sak som man gärna vill veta. Och här hittade jag min burk med Voltaires mandelsmör, vilket är supergott på rostat bröd, vaniljglass eller att bara äta med en stor sked.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar