Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

söndag 20 juni 2010

Sex and the city 2

Var med några tjejkompisar och såg nya Sex and the City-filmen. Jag älskar SATC, har följt serien med stort välbehag och sett filmerna. Jag vill vara med i det där gänget. Fantastiska kläder och massor, massor av kul tjejsnack. När det gäller filmerna har jag skrattat mest åt Samanthas dråpliga kommentarer. I den här filmen var det främst repliken efter det att Sam radat upp sin enorma laddning med antiklimakterievitaminer och progesteronsalvor på cafébordet och Charlotte frågar:- How on earth are you gonna swallow all that?
Samantha tittar cyniskt på Charlotte och svarar: -Have we met?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar