Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

fredag 21 januari 2011

Frivoliteter


Vi var på Dalarnas Museum med jobbet härom dagen. De har en rooooolig butik. Den här gången köpte jag prickiga muffinsformar, jättefina, och hyllbård, två olika sorter. Jag ser formarna framför mig med små mumsiga muffins i, på ett loppisfat ute i trädgården i juni, under äppelträden. Det är svårt att få tag på hyllbård i papper nuförtiden. Man måste oftast kolla i museernas butiker. Skall städa skåpen i köket och skafferiet och sedan blir det litet bårdfestival. Det blir ännu finare sedan när jag har orkat måla om köksluckorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar