Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

lördag 8 januari 2011

Yppe smörgåstårta

Jag är fortfarande sjuk, otroligt nog, men nu har doktorn i alla fall givit mig penicillin, så nu skall det väl vända. Jag blev sjukskriven hela nästa vecka också. Hela jullovet blev förstört. Men det gäller väl att inte älta det utan att ta nya tag. Bara man får litet energi så kommer det att bli roligare. Jag samlade ihop alla krafter jag hade till trettondagen och meckade ihop den smarriga smörgåstårtan som finns under rubriken "Smörgåsmat". Det var mycket gott. Vi åt av den i två dagar. Jag har just inte ätit på två veckor och just fått tillbaka matlusten, så det kändes fint. Vacklade iväg till macken och köpte en flaska Champis till. Det är inte ofta man kolkar i sig det nuförtiden. Mums filibabba!

Nu försöker jag bygga upp kroppen och immunförsvaret igen så nu kör jag stenhårt med Blutsaft från hälsokosten, 20 ml per dag, och dessutom litet färskpressad apelsinjucie med en tesked malen ingefära i varje morgon. Jag inbillar mig att det hjälper. Har kört LCHF hela hösten, men nu tror jag att det börjar bli läge för litet mer frukt och grönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar