Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

söndag 26 april 2009

The Books

Jag har samlat recept i skrivböcker sedan år 1987. Kort sagt har det varit ett väldigt skrivande. Jag är inne på fjärde boken nu. Det har blivit mindre skrivet i de här sedan jag började hämta recept på nätet, men det händer fortfarande att jag skriver i dem bara för att det är kul. Jag vet inte hur många recept det finns i dem, men det är många. En del recept kommer från böcker jag lånat på biblioteket, och en del kommer från olika tv-program. En del är kompisars favoritrecept som de själva skrivit in, därför är de litet som gästböcker också. I första boken var jag mycket inne på hälsokost, i tredje var det väldigt mycket Keith Floyd. I övrigt är det väldigt blandat. När jag inte har något bättre för mig sitter jag och bläddrar i dem. Det är kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar