Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

lördag 25 april 2009

Grönt på gång...

Har sått kronärtskockor, savoykål, baby leaf och basilika. Nu börjar de komma upp. Nu är det spännande! Hur kan det vara så sanlöst kul att gå och kika varje dag hur långt de små gröningarna kommit upp? Det måste vara något mycket djupt rotat i människosjälen. Nu drömmer jag om meterhöga kronärtskockor ute i trädgården. Jag vill att det skall se ut som en djungel av tistlar som man får hugga sig igenom med machetes. Jag är dock inte tillräckligt dum för att tro att denna dröm kommer att infrias. Kommer att vara nöjd om de bara blir späda och fina och höga som en trädgårdstomte. Men spännande är det i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar