Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

söndag 5 april 2009

Vad hände med paprikorna?

Vad hände med de röda, långa paprikorna som låg i skålen i köket? Jo, det skall jag tala om. En hamnade i ett gott mos tillsammans med potatis och palsternacka. Det serverades vid en middag med ugnsstekt ren och en god gräddig sås. En annan dök upp i en sallad med gröna blad och tomater. Den tredje tror jag skars ned i en ratatouilleliknande röra som utgjorde tillbehör till en stor stekt köttbit. Nu är dessa paprikor ett minne blott. Det var en kort tid de var hos oss, men den var fin.

1 kommentar:

  1. förresten sá skrev jag om din blog och örtsaltet pá min blog igár. länkade hit sáklart ocksá. kika gärna förbi och skriv en kommentar, sá blir jag glad =)

    SvaraRadera