Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

lördag 5 september 2009

Loppishylla

Jag är så nöjd med det här. Var på loppis och köpte de här porslinsburkarna för 60 spänn (en tia styck). Sen kom jag hem och gick ut på vinden och letade fram den här hyllan. Den var otroligt dammig, men den gick att få ren och det blev liksom som en ny installation i köket. Kommer att pimpas mer framöver, när jag får tid.

1 kommentar:

  1. De var verkligen fina. Själv älskar jag alla typer av speceriburkar men absolut främst Rörstrands.
    Trevlig blogg och många många fina recept.

    SvaraRadera