Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

lördag 5 september 2009

Mina gröna tofflor

Har följt Camilla Plums serie om hennes trädgård och odlingar på Fuglebjerggard i Danmark. Hon är min stilikon i trädgården. Jag gillar hennes sätt att hasa omkring i gröna crocs, en schalett virad kring huvudet och ett stort förkläde. Jag ville ha ett par gröna crocs att hasa runt i trädgården, jag också. Och så hittade jag ett par. De är supersköna, som ett par tjocka raggsockor. Nu försöker jag drälla omkring så där i landen och smågreja. Ska väl försöka rota fram nåt schysst att linda kring huvudet också. Det är så himla lättsamt och bra att ha Camilla Plum som stilikon. Inga operationer som stramar åt huden så att man inte ser riktigt klok ut, inget färgande av håret och en förhållandevis billig garderob. Jobbar också på att skaffa mig mer av hennes kärva humor.

2 kommentarer:

  1. Hon är också min idol! Jag följde hennes bakserie lite sådär på måfå. Gillade särskilt när hon kallade in ett av sina barn att ta av sig barfota för att kliva ner i den stora keramikskålen och knåda degen med fötterna!

    SvaraRadera