Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

torsdag 13 maj 2010

En favorit



Jag är väldigt förtjust i tidningen Lantliv. Och inte minst i alla goda recept. I det senaste numret var där, förutom Per Morbergs grillmat, ett reportage om linet och linfrö i maten. Vad sägs om linfrökex och chokladkaka med en topp av linfrö, pumpakärnor och solrosfrön? Jag som har en del av mitt hjärta i Hälsingland sedan drygt femton är tillbaka gillar ju allt som har med lin att göra. I sommar blir det en utflykt till Växbo kvarn där de har all möjlig god fräsch mat i restaurangen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar