Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

söndag 2 maj 2010

En fet grekisk kokbok


Vi har införskaffat Alexandra Pascalidous Min stora feta grekiska kokbok. Mmmmm, så många goda recept. Vi har provat ett antal nu och allt har varit smaskens. Mycket grönt. Fetaost. Kyckling och fisk. Vi minns Greklandssemestern i augusti och drömmer oss tillbaka till restaurangen i korsningen vid Plomari på Lesbos där vi satt under vinrankorna och beskådade limefrukterna och fikonträden som växte i sluttningarna. Jag kan rekommendera den här boken. En bra present till någon som gillar att laga mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar