Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

tisdag 25 maj 2010

Tunnbrödrulle

Var i Edsbyn i dag och åt en gravt försenad lunch. Min desperation och överdrivna hunger drev mig till grillen. Sibylla. Snubblade in och hasplade ur mig att jag ville ha en tunnbrödrulle. Sedan tänkte jag - Nej! Jag vill väl inte ha nån tunnbrödrulle, men då var den nästan klar, och inte är jag den som bråkar. Det var gott! Jag satt i bilen och åt och läste Plaza kvinna, och det kändes väldigt mondänt, hela konceptet. En kopp halvvidrigt kaffe efteråt i mugg med lock. Myyyysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar