Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

onsdag 19 maj 2010

En vegetarian

Lill-M har fått en kanin. Han är söt och snäll, och han är vegetarian. Han är också billig i drift. Maskrosblad gillar han skarpt, och kirskål. Vi har nu fullt av gröna oreganoblad i trädgården, och de går ned också. Han fick en morot en dag men den rörde han inte. Sedan såg jag på youtube (hu så många kaninfilmer det finns där) att man helst inte skall ge dem en massa morot.
Hörde en kul tjej på radion när jag körde bil från Stockholm för några år sedan. Hon sa att hon lkände sig besläktad med kaniner för de var vegetarianer, pacifister och gillade sex. Det känns kul att ha en sådan ny familjemedlem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar