Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

tisdag 6 juli 2010

Blogghinder

Förutom inlägget som jag gjorde på vandrarhemmet i Simrishamn i lördags har det inte blviit mycket bloggat sista veckan. Det har berott på a/intensivt midsommarfirande med bl.a. min farmors 90-årskalas b/ ansvar för två barn i flera dagar (mitt eget lilla barn samt min lille brorson från Småland) c/en tripp till Småland och Österlen där enda pysseltiden har ägt rum typ tio på kvällen när barnet somnat d/obefintlig täckning på vandrarhemmet i S:t Annas skärgård utanför Söderköping. Nu skall det bli bättring, uppdateras och hämtas upp. Jag bloggade litet om Mandelmanns trädgårdar i lördags. Mer om detta följer. Och mycket mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar