Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

onsdag 7 juli 2010

Fin keramik i Simrishamn



Jag har liksom perioder när det gäller husgeråd. Under 90-talet var det rena linjer och gärna nyare design (ofta plast) som gällde, men just nu gillar jag verkligen vitt och blommigt. Som tur är har jag en stor vind där jag kan ställa ut allt jag inte använder för tillfället, för annars skulle det bli alldeles för fullt i skåpen. Den här fina keramiken snavade jag över i en heminredningsbutik i Simrishamn. Den är gjord av Saga Johnsson, keramiker/formgivare, Stenshuvud, Elisetorp, Österlen. Jag har telefonnumren om någon vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar