Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

lördag 10 juli 2010

Frukost för en sjuåring

Sjuåringen får äta frukost vid tv:n när vi är lediga. På så sätt kan jag sitta och mysa med en bok eller en tidning till den där första (och andra, och tredje) koppen kaffe. Hon önskar sig oftast jättebra frukostar. I dag blev det havregrynsgröt med linfrön och valnötter och ett kokt ägg. Andra dagar har det blivit några skivor tomat och äpple samt litet nötter bredvid. Och ibland blir det en röra på havregryn, blåbärssylt och mjölk som påminner om klappgröt (skulle jag tro).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar