Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

fredag 30 juli 2010

Kutter Konfekt på Marsipangården









































Det häftigaste i Trosa, förutom att det är så vackert, är Marsipangården. Ett vackert hus fullt av marsipangodis, presenterat på ett fantastiskt vis. Barnet blev fullständigt hypnotiserat av alla fina grejer gjorda helt i marsipan. Hon köpte ett flöte och några sjöstjärnor för sina egna pengar. jag såg hur hon trånade efter ett sjölejon (se bilden längst ned) men hennes pengar räckte inte riktigt, så jag köpte ett åt henne. Det var ett lyckligt barn som efter en god lunch med spett, klyftpotatis och tsatsiki satt och mumsade på sitt marsipangodis. Marsipangården måste ses med egna ögon. Men bilderna här ger väl en viss vägledning.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar