Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

lördag 10 juli 2010

Julita värdshus och trädgårdar
















Vi stannade dessutom i Julita, på Julita gård. Där kan man se på blommor, träffa Pettsson och Findus och gå på muckeljakt och kika på deras djur, handla något fint i butiken eller äta på det förstklassiga värdshuset där. Vi åt kyld italienskt kryddad tomatsoppa med olivbröd. Fantastiskt gott. Barn behandlas som små kungligheter, förra gången sprang de och fixade ketchup åt Lill-M's spaghetti, den här gången ordnade de fram hemgjorda köttbullar med gräddsås. Förra gången åt jag delikata italienska frikadeller i tomatsås. Jag gillade dem bättre, men den här soppan gick inte av för hackor den heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar