Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

lördag 7 mars 2009

Inspiration från Australien

Inspirationen till den här bloggen kommer till största delen från en tjej som heter Anna och bor i Australien. Hon har en blogg som heter Morsels and muslings - a scattered collection of recipes and thoughts. Jag hittade henne en dag när jag googlade på recept på den libanesiska maträtten Fatteh, som jag hade fått upp ögonen för när jag kollade på Planet food en kväll. Hon hade ätit den någonstans och sedan provat sig fram till en hyfsad variant. Jag lagade den efter hennes recept, men jag måste ha gjort något grundläggande fel, för familjen avskydde den. Ingen skugga över Anna. Adressen till hennes blogg är http://www.morselsandmusings.blogspot.com/. Hon har ett receptregister på bloggen, så det går lätt att hitta på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar