Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

onsdag 18 mars 2009

Leilas maränger med choklad


Bakade Leilas maränger häromdagen. De är jättegoda. Och snygga med de bruna virvlarna. Receptet finns på www.recept.nu. Det som syns i nedre vänstra hörnet är hundens svans. Hon hoppades väldigt att några marängsmulor skulle ramla i golvet...

2 kommentarer:

  1. Guud så goda de ser ut!! ...och vilken trevlig blogg du har =) Ramlade över den när jag letade efter ett nytt marängrecept och efter att ha sett din bild bara MÅSTE jag testa att baka dom.

    Hit kommer jag garanterat tillbaks, eftersom jag också tycker det är väldans skoj att laga mat =)

    MVH Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej, såg inte din kommentar förrän nu. Jättekul att du gillar matlagning (och bloggen). Titta gärna in igen! Kram K

    SvaraRadera