Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

lördag 14 mars 2009

Nu är det dags!


Nu kan man börja mecka med frön i små små krukor! Det blir proppfullt i fönstren och överallt i ungefär två månader. Sedan kommer den där helgen då man planterar ut allting och väntar med spänning på skörden. M är en hängiven grönsaksodlare, så jag har svårt att armbåga mig in i landen, men jag sår alltid en rad med rödbetor, för det måste jag ha. Och kryddväxterna är ju mest mitt område. I år tänker jag så kronärtskockor i tid, för sist blev de så små, så små.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar