Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

måndag 16 mars 2009

Kryddor och gryner


M och jag var oense om hur kryddorna skulle förvaras, han vill ha allting framme hela tiden och jag vill stoppa undan så att det inte blir så rörigt. Detta var kompromisslösningen. Delen längst in mot väggen är en gåva från en kompis mamma. Hon hade ropat in den från auktion. Den andra delen är från IKEA. Skåpet under hittade jag ute på vinden. Det följde med huset. Vi har fått höra att det troligen är ett isskåp. Men jag vet inte. Det fungerar nog ganska bra till ved eller Vikabröd också. I skåpen har vi kryddburkar. I de rymliga lådorna har vi kryddpåsar. På tavlan kan man skriva upp vad som fattas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar