Vänligen observera!

Hej! P.g.a. lite tekniskt trassel har min blogg bytt adress till krinolinaskok.blogspot.com - alltså precis som bloggen heter! Vänligen uppdatera ditt bokmärke och följ mig gärna på den nya adressen där jag bloggar vidare! Kram, Kattis

fredag 27 mars 2009

Vad skall hända?




I skålen i köket ligger tre enorma, röda avlånga paprikor. De är hemsläpade av M. Jag undrar vad han tänker göra med dem. Det har blivit en cliffhanger i köket.
I skålen framför finns hemgjord müsli som jag kucklade ihop häromdagen. Rostade hackade mandlar, pumpakärnor, solrosfrön, sesamfrön, kokosflingor, havregryn och rågflingor. Stora, avlånga kokosflingor finns på Willys. Har inte hittat dem någon annanstans. Det är ju jättegott med skivad banan till müslin. Eller jordgubbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar